Potřebuji vyřídit

Možnosti odeslání podání

Jak odešlete podání?

Po odeslání elektronického formuláře je uživateli nabídnut seznam možností pro odeslání formuláře.

Přihlášený i nepřihlášený uživatel mohou využít:

  • elektronického podpisu
  • odeslání formuláře bez ověření
  • osobního doručení.

Díky přihlášení do portálu občana může přihlášený uživatel formulář autorizovat pomocí:

  • identity občana
  • mobilního klíče eGovermentu.

Odeslání elektronicky podepsaného formuláře

Po zvolení možnosti "Odeslat" v elektronickém formuláři a následeném zvolení možnosti elektronického podpisu pomocí tlačítka "Podepsat" je uživateli automaticky stažen vyplněný formulář ve formátu .pdf.

Uživatel portálu tento stažený formulář podepíše elektronickým podpisem a následně nahraje zpět do portálu občana.

Pro odeslání podepsaného formuláře zvolí uživatel možnost "Odeslat formulář".

Odeslání formuláře bez ověření

Po zvolení možnosti "Odeslat" je formulář odeslán v podobě, v jaké byl vyplněn. U této možnosti odeslání není validována identita odesílatele.

Osobní doručení

Po zvolení možnosti "Stáhnout" je uživateli stažen fromulář, který uživatel následně doručí na podatelnu.

Odeslání pomocí Identity občana

Po zvolení možnosti "Ověřit identitou" je uživatel přesměrován na stránky Identity občana k ověření totožnosti pro autorizaci digitálního úkonu.

V rámci Identity občana uživatel ověří identitu přihlášením a následně dojde k autorizaci a odeslání elektronického formuláře.

Odeslání pomocí mobilního klíče eGovermentu

Po zvolení možnosti "Ověřit eGOV" je uživateli odeslán kód do aplikace "mobilní klíč eGovermentu".

Zaslaný kód uživatel zadá do portálu občana a následně pomocí možnosti "Ověřit a odeslat" odešle vyplněný formulář

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...